sedicas

Parkslide!

Kategori: Trädgård

Tack för alla era svar.
Parkslide är det.
Visst e de fint. Men!!! D ska bort. :-)
Önska mig lycka till. Det verkar vara lite smått omöjligt att få bort.
Men jag ska nog lyckas så småningom. :-)

Det växer och frodas i ogräslandet. S är gladast av alla. Han springer dit några gånger om dagen o tittar och ser ifall det har växt. Goa unge!!

Och vädret kan man juh inte klaga på. Strålande sol o jätte härligt. Och jag som är ledig två dagar nu.
Funderar på om det kanske är dax att införskaffa en pool till S (och oss vuxna)
Vi har köpt ny pool varje år för vi "glömmer" att ta in den när sommaren är slut.
I lördags tog vi bort poolen från förra året. ;-)
Ja! Ni kan kalla oss lata. :-)
Gräset var helt borta, och då fick jag en alldeles lysande ide. (tror jag)
Vi har en massa kirskål (heter det så)
Som jag har försökt få bort i 4 år. O juh med jag gräver desto mer blir det. Men sen när jag kollade upp vad det var o hur de sprider sig när man delar rötterna så slutade jag gräva. :-P
Men iaf. Till min ide!!!
Jag tänkte Att jag skulle lägga typ en presenning över det ett år. Dör gräset, så bör kirskålen dö.



Foto : privat

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: