sedicas

Beställning av "kiss"-skydd!

Kategori: Nål och tråd (och symaskin)

Fick en beställning av "kiss"-skydd till en liten fin chihuahua idag. :-)
Känns bra att någon annan vill ha någonting som jag har sytt. :-P
Det är ett bra betyg för mig.

Jag är inte ute efter att sälja sådana, för jag känner mig inte helt 100% nöjd med dom, och då känns d inte riktigt rätt att ta betalt för det. :-)
Men för att vara nybörjare så e jag nöjd. (hur nöjd som helst faktiskt)

Det är min systers goa hund som ska ha skydden.
Hon ville ha ett vanligt och ett som var bredare. (hon har nämligen en hona också, så när hon löper så kan det bredare skyddet vara som en liten extra försiktighetsåtgärd :-) )

Så här blev dom.
Ska bli kul att testa på honom o se hur pass bra de passar.

Foto : privat

Foto : privat

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: